• 400+ therapeuten
  • Ook online therapie
  • aarden na het autorijden

    Rubber isoleert, daarom raken we in de auto onze aarding kwijt.
    Als we uitstappen helpt het om bewust contact met de aarde te maken, door deze door onze voeten heen te voelen. 2 seconden is voldoende, het scheelt een hoop energieverlies en levert meteen een gevoel van verbondenheid en veiligheid op.
    Marije ✓

Meer ondersteuning nodig?
Therapie bij hooggevoeligheid

Meer tips lezen?
Tips bij hooggevoeligheid