Veel mensen vinden het moeilijk om te ontvangen. Of het nu gaat om complimentjes, cadeautjes of hulp. Sta jezelf toe te ontvangen. Excuseer je niet en maak jezelf niet kleiner door te zeggen: 'dat had je niet hoeven doen.' Je bent het waard. En dat vond de ander ook. Toch?
-
Yvonne ✓ 1
Meer ondersteuning nodig?
Therapie bij gelukkig zijn →
Meer tips lezen?
Tips bij gelukkig zijn →
