Wanneer je je eenzaam voelt, voel je een gebrek aan verbinding met jezelf. We hebben de neiging dit gevoel weg te willen hebben, omdat het niet fijn voelt. Probeer eens je gevoel van eenzaamheid welkom te heten en kijk wat er gebeurt.............
-
Marije ✓ 1
Meer ondersteuning nodig?
Therapie bij eenzaamheid →
Meer tips lezen?
Tips bij eenzaamheid →
