Wat mij opvalt in mijn praktijk is dat zoveel mensen worstelen met dingen die we allemaal in het leven kennen en tegenkomen, zoals het ouder worden. Maar omdat we, om welke reden dan ook, het niet met elkaar delen wordt het een worsteling en ervaren mensen dat ze dit alleen moeten dragen.
En nee, dit is niet altijd een gemakkelijke fase in ons leven maar je hoeft het niet alleen te doen. Misschien ken je iemand in je leven waarmee je dit kunt delen. Zo niet, dan is er vast wel een therapeut die je hierbij kan ondersteunen.
En nee, dit is niet altijd een gemakkelijke fase in ons leven maar je hoeft het niet alleen te doen. Misschien ken je iemand in je leven waarmee je dit kunt delen. Zo niet, dan is er vast wel een therapeut die je hierbij kan ondersteunen.
