Assertief zijn is iets wat we allemaal maar moeten kunnen en denken dat het gewoon een kwestie van doen is. Dat is het niet, vaak lukt het ons niet omdat er in ons iets is wat ons belemmerd zoals "boodschappen" die we in het verleden meekregen. Hier zul je eerst mee aan de slag moeten om assertiever te kunnen zijn.
-
Margreet ✓ 2
Meer ondersteuning nodig?
Therapie bij assertiever worden →
Meer tips lezen?
Tips bij assertiviteit →
