Realiseer je dat je hierin niet de enige bent! Te vaak wordt er lacherig over gedaan, iemand niet serieus genomen. Deze reactie zegt vooral iets over degene die zo reageert. Sta stil bij wat je nodig hebt, wie je kan bij staan en zoek eventueel een goede therapeut.
-
Margreet ✓ 4
Meer ondersteuning nodig?
Therapie bij moeite met ouder worden →
Meer tips lezen?
Tips bij moeite met ouder worden →
